donderdag 18 januari 2018

Transitvisumplicht voor Cubanen die via Nederland reizen

De minister van Buitenlandse Zaken heeft besloten om per 29 januari de transitvisumplicht in te voeren voor Cubanen die via Nederland naar een bestemming buiten Schengen reizen.

Young Professionals Event
15 February 2018, 18.00 - 20.30 (doors open 17.30) Location: Embassy of the Netherlands in Sweden, Götgatan 16A, Stockholm Contact: sto-events@minbuza.nl Welcome to the first event organized by the Dutch Embassy for young professionals with an interest in the Netherlands and Sweden. Theme: Cultural differences in the workplace between Sweden and the Netherlands. An interesting panel will share their personal experiences, followed by an interactive workshop and a mingle with some drinks. Panel:...

Caracas - Vacature secretarieel administratief medewerker
De Nederlandse ambassade in Caracas is op zoek naar tijdelijke secretariële ondersteuning voor een periode van vier maanden van maart tot en met juli 2018.

Steunprogramma voor buitenlandse investeringen in R&D Spanje
ICEX-Invest in Spain, het agentschap voor investeringen in Spanje, heeft een tender uitgeschreven voor het ontwikkelen van nieuwe R&D-activiteiten door buitenlandse ondernemingen met interesse in de Spaanse markt of die er al zijn gevestigd.

Call for Project Proposals
The Embassy of the Kingdom of the Netherlands in Slovakia invites Slovak non-governmental organizations to submit their proposals for small projects concerning the above and below mentioned policy topics. The financial support would amount to max. 2000 EUR per project, depending on the scope of the project and availability of financial means. DEADLINE: 28 FEBRUARY 2018