dinsdag 20 februari 2018

Minister-president Rutte naar veiligheidsconferentie in München

Minister-president Rutte neemt vrijdag 16 en zaterdag 17 februari deel aan de Münchner Sicherheitskonferenz in Duitsland. Ook minister Bijleveld van Defensie is aanwezig bij de conferentie.

Minister-president Rutte bezoekt bondskanselier Merkel
Minister-president Rutte brengt maandag 19 februari een bezoek aan bondskanselier Merkel in Berlijn. In aanloop naar de informele Europese Raad van 23 februari spreken de minister-president en de bondskanselier tijdens een werkdiner over actuele onderwerpen op de Europese agenda.

Vacature Assistant Area Director NFIA , Toronto, Canada
Binnen de economische afdeling van het consulaat-generaal in Toronto, Canada is de functie van Assistant Area Director van de Netherlands Foreign Investment Agency  vrij.  Kandidaten worden verzocht zo spoedig mogelijk te reageren op deze vacature. De solicitatie dient uiterlijk 7 maart te zijn ontvangen.

7-8 maart 2018: Conferentie over duurzaamheid in Rome
De Nederlandse, Georgische en Duitse ambassade bij de Heilige Stoel organiseren, in samenwerking met de Dicasterie voor de Bevordering van de Gehele Menselijke Ontwikkeling, een conferentie, genaamd 'Radical Ecological Conversion After Laudato Si': Discovering the intrinsic Value of all Creatures, Human and Non-human'.

Smog Free Tower in Polen
Het Smog Free Project van Daan Roosegaarde opende 15 februari in Polen! Krakau krijgt frisse lucht dankzij de Smog Free Tower, 's werelds eerste outdoor smogzuiger die de lucht zuivert.