woensdag 28 februari 2018

Olympische pop-up-ambassade gaat paralympisch

Tijdens de Olympische Spelen konden er dagelijks tot 150 Nederlanders terecht: de pop-up-ambassade bij het Holland Heineken House (HHH) in Gangneung. Van 9 tot 18 maart is de vooruitgeschoven post van de ambassade actief bij de Paralympische Spelen.

Consulaat Gesloten 1 maart
Het Consulaat is gesloten op donderdag, 1 maart 2018.

TeamNL eindfeest
De ambassade heeft het genoegen om maximaal 50 personen uit te nodigen die mogen aansluiten bij het TeamNL eindfeest op 18 maart in PyeongChang, waar direct na de Sluitingsceremonie van de Paralympische Spelen de prestaties van de Nederlandse Paralympiërs worden gevierd. Vanwege het beperkte aantal plaatsen graag z.s.m. aanmelden via ej.choi@minbuza.nl Aanmeldingen worden verwerkt op volgorde van binnenkomst en tot uiterlijk 7 maart. Graag tot ziens in PyeongChang!

Istanbul Consulaire afdeling tijdelijk niet toegankelijk voor publiek
In de periode van 5-9 maart is in verband met verbouwingswerkzaamheden de consulaire afdeling niet toegankelijk voor publiek. In deze periode kunt u alleen op afspraak terecht. Stuurt u voor meer informatie of een afspraak een mail naar IST-CA@minbuza.nl

Raadgevend referendum 21 maart 2018
Op 21 maart 2018 vindt in Nederland een raadgevend referendum plaats over de nieuwe Wet op de inlichtingen- en veiligheidsdiensten (Wiv). Als Nederlander woonachtig in Frankrijk kunt u ook deelnemen aan dit referendum.