vrijdag 23 maart 2018

Aanvragen invoercertificaten zuivel IJsland

Nieuwsbericht 18.021 - Van 1 tot en met 10 april 2018 kunt u aanvragen voor invoercertificaten voor zuivel uit IJsland indienen. U betaalt geen invoerheffing.

Helpt u mee de Call for Action Water as Leverage in Azië vorm te geven?
Op Wereldwaterdag, 22 maart 2018, start de marktconsultatie voor de Call for Action van het programma 'Water as leverage for Resilient Cities Asia'.

Seminar kansen bloemensector in Myanmar
Bent u werkzaam in de bloemensector én wilt u zakendoen in Myanmar? Kom dan op 17 april 2018 naar het seminar 'Kansen Bloemensector in Myanmar'. Wat zijn de quick wins en de kansen voor Nederlandse bedrijven en organisaties in de bloemensector in Myanmar? Een Nederlands expertteam vertelt meer over...

Invoercertificaten granen tweede tranche 2018

Opening inschrijving rijst april 2018
Nieuwsbericht 18.023 - Van 3 tot en met 16 april 2018, uiterlijk om 13.00 uur, kunt u een aanvraag voor een invoercertificaat indienen voor diverse contingenten in de sector rijst.