woensdag 7 maart 2018

Ons Oranje! Blog Onder 17: In de bus van het grote Oranje

Blog Onder 17: In de bus van het grote Oranje
Het Nederlands elftal voor spelers onder 17 jaar doet van woensdag 7 tot en met donderdag 13 maart mee aan het UEFA-elitetoernooi in eigen land om zich te kwalificeren voor de EK-eindronde. Tegenstanders zijn IJsland, Italië en Turkije. Cris Peetsold volgt als huiswerkbegeleider het spoor van de Oranjetalenten en houdt voor OnsOranje een blog bij.

Voorlopige selectie Jong Oranje voor duels tegen België en Andorra
Jong Oranje-coach Art Langeler heeft 24 spelers opgenomen in de voorlopige selectie voor de aankomende duels tegen België en Andorra. Donderdag 22 maart om 18.30 uur speelt Jong Oranje in stadion De Vijverberg een oefeninterland tegen België. Dinsdag 27 maart om 18.00 uur staat de EK-kwalificatiewedstrijd in en tegen Andorra op het programma.

Voorlopige selectie Onder 19 voor laatste ronde EK-kwalificatie
KNVB-coach Maarten Stekelenburg heeft 27 spelers opgenomen in de voorlopige selectie van Oranje onder 19. Onder 19 speelt op 21, 24 en 27 maart de tweede en laatste ronde van de EK-kwalificatie in Duitsland tegen achtereenvolgens Noorwegen, Schotland en het gastland. Nederland moet eerste worden in de groep om zich te plaatsen voor het EK 2018 in Finland.