donderdag 22 maart 2018

Ons Oranje! Nu live: persconferentie vooruitblik Nederland - Engeland

Nu live: persconferentie vooruitblik Nederland - Engeland
Tijdens een persconferentie blikken Ronald Koeman en Virgil van Dijk vooruit op de oefeninterland Nederland - Engeland. De persconferentie begint rond 16.30 uur.

Jong Oranje ten onder tegen België
Een pijnlijke nederlaag zonder gevolgen. Jong Oranje leed donderdagavond in Doetinchem een ruime oefennederlaag tegen de leeftijdsgenoten van België. Op De Vijverberg werd het 1-4.

Gemengde gevoelens voor dartele debutant
Zeker, hij kon terugkijken op een geslaagd debuut in Jong Oranje. In zijn eerste optreden was hij één van de meest opvallende spelers aan de kant van de equipe van Art Langeler. Maar helemaal tevreden kon Arnaut Groeneveld toch niet zijn. Niet na een 1-4 nederlaag tegen Jong België.

Debuut bondscoach Koeman in uitverkochte ArenA
De oefeninterland tussen het Nederlands elftal en Engeland wordt vrijdag gespeeld in een uitverkochte Amsterdam ArenA. Donderdag werden de laatste kaarten aan de man gebracht, waardoor alle 51.500 stoelen bezet zullen zijn bij de debuutwedstrijd van Ronald Koeman als bondscoach.

Oranje onder 15 rekent nu wel af met België
Oranje onder 15 heeft het tweede duel in het tweeluik met België met 4-0 gewonnen. Na de 0-0 van twee dagen eerder waren de spelers van KNVB-coach Peter van der Veen nu veel te sterk voor de opponent. Grote man aan de kant van Nederland was Dillon Hoogewerf. Hij maakte na de pauze een zuivere hattrick.