woensdag 21 maart 2018

Ons Oranje! Onder 15 en België houden elkaar in evenwicht

Onder 15 en België houden elkaar in evenwicht
Het Nederlands elftal voor spelers onder 15 jaar en hun leeftijdsgenoten uit België hebben elkaar in evenwicht gehouden. De Derby der Lage Landen in het Jef Mermansstadion eindigde in een doelpuntloos gelijkspel: 0-0.

Knappe zege zaalvoetballers Jong Oranje op Portugal
De zaalvoetballers van Jong Oranje hebben in Funchal (Portugal) een knappe oefenzege geboekt. De leeftijdsgenoten van Portugal werden op een 4-2 nederlaag getrakteerd. Vandaag krijgt het thuisland een herkansing.

Onder 19 rolt Noorwegen op in openingsduel Eliteronde: 6-1
Een kwalificatiepoule met Duitsland, Schotland, Noorwegen als tegenstanders kan op voorhand als bijzonder pittig worden bestempeld. Eén keer struikelen en de kans op EK-deelname is vervlogen. Gelukkig waren de spelers van het Nederlands elftal onder 19 jaar tijdens het eerste duel van de Eliteronde bij de les. En hoe! Ze gaven hun Noorse leeftijdsgenoten een enorm pak slaag: 6-1.

Nu live: Nederland - Engeland, eerste e-interland ooit
Kijk nu naar de eerste e-interland ooit tussen Nederland en Engeland. Ali Riza Aygün, esporter van PSV, neemt het daarin namens Nederland op tegen Shaun Springette.

Nederland wint eerste e-interland ooit van Engeland
Ali Riza Aygün heeft de eerste officiële e-interland ooit gewonnen. Namens Nederland won de esporter van PSV met 2-1 van Engeland, dat vertegenwoordigd werd door Shaun Springette.