zaterdag 31 maart 2018

Ons Oranje! Speelsters onder 17 plaatst zich voor het EK

Speelsters onder 17 plaatst zich voor het EK
"Heerlijk dit, geweldig", zei Gwyneth Hendriks opgetogen, nadat Speelsters onder 17 zich donderdagavond plaatste voor het EK in Litouwen. In Zaltbommel boekte de ploeg van Marleen Wissink in de Eliteronde met de 4-2 overwinning op België de derde zege op rij, en daarmee plaatst het team zich als ongeslagen poulewinnaar voor de eindronde.

Vlogger Jens (10) loopt mee met Jong Oranje
Als Jonge Leeuw maak je kans op supergave activiteiten. Bij de wedstrijd van Jong Oranje tegen Jong België heeft Jens een hele toffe vlog gemaakt. Zo mocht hij aan de hand van Rick van Drongelen het veld op lopen en penalty's schieten in de rust. Dichterbij Oranje kom je niet!

Vlogger Jens (8) loopt mee met Jong Oranje

CP-team nipt onderuit tegen Engeland op KNVB Campus
Het CP-team heeft de eerste wedstrijd van het tweeluik tegen Engeland met kleine cijfers verloren. Het team van bondscoach Max Raeven ging vrijdagavond op de KNVB Campus met 0-2 onderuit. Beide treffers vielen in het eerste bedrijf.

Welkom Kicky!
Dutchy kennen jullie al jaren als mascotte van Oranje en het gezicht van de Jonge Leeuwen, maar sinds de wedstrijd tussen Nederland en Engeland (23 maart 2018) is hij niet meer alleen. Kicky gaat hem namelijk helpen om samen met jullie de Oranjeteams nog beter aan te kunnen moedigen. Vanaf nu is Kicky er bij alle wedstrijden van Oranje bij!