vrijdag 9 maart 2018

Ons Oranje! Vrouwen onder 20 op WK tegen Frankrijk, Ghana en Nieuw-Zeeland

Vrouwen onder 20 op WK tegen Frankrijk, Ghana en Nieuw-Zeeland
Vrouwen onder 20 speelt op het WK 2018 in Frankrijk tegen het gastland, Ghana en Nieuw-Zeeland. Dat is het resultaat van de loting, die eerder vandaag plaatsvond in het Franse Rennes. Onder 20 start het WK in groep A op zondag 5 augustus tegen Nieuw-Zeeland, speelt vervolgens op woensdag 8 augustus tegen Ghana en sluit de groepsfase op 12 augustus af met de wedstrijd tegen Frankrijk.

Blog Art Langeler: nieuwe gezichten in voorlopige selectie Jong Oranje
In de voorlopige selectie van Jong Oranje heb ik een paar nieuwe namen opgenomen. Nou ja nieuw, een aantal van deze jongens heeft gespeeld voor Onder 20 of andere nationale jeugdteams. De manier van werken bij Jong Oranje zal dan ook niet vreemd voor ze zijn. Ik wil de keuze voor die jongens graag uitleggen.

Bezoekersinformatie Nederland - Noord-Ierland
De Oranjevrouwen nemen het op vrijdag 6 april in het Philips Stadion in Eindhoven op tegen Noord-Ierland. Na de winst op Noorwegen en het gelijkspel tegen Ierland is het alweer de derde thuiswedstrijd van de OranjeLeeuwinnen in de WK-kwalificatiereeks. De aftrap is om 20.00 uur.