woensdag 7 maart 2018

Paspoort aanvraag Corfu vanuit Albanië

Twee medewerkers van de paspoortafdeling zullen dit jaar wederom een aantal locaties, waaronder het honoraire consulaat op Corfu, bezoeken met een mobiel aanvraagstation. Het zal mogelijk zijn om een paspoortaanvraag en/of NIK (Nederlandse Identiteitskaart) te doen voor Nederlanders die woonachtig zijn in Griekenland of Albanië op 28 maart 2018.

Uw vragen over zakendoen in Spanje nu ook via Whatsapp!
Vragen over zakendoen met Spanje? Voor algemene informatie en beknopte vragen over handel met en investeren in Spanje, kunt u ons nu ook via WhatsApp bereiken. Wij zijn bereikbaar tijdens kantooruren, van maandag t/m vrijdag van 09:00-17:00 uur. U krijgt zo snel mogelijk een reactie en in ieder geval binnen één werkdag. Voor ons telefoonnummer en meer informatie over deze service, bezoek ons digitaal handelskantoor. Voor uitgebreidere vragen kunt u ons het beste bereiken via het volgende...

Referendum 21 maart 2018 in Nederland
Op 21 maart 2018 vindt in Nederland een raadgevend referendum plaats over de nieuwe Wet op de inlichtingen- en veiligheidsdiensten (Wiv). Als Nederlander woonachtig in het buitenland kunt u ook deelnemen aan dit referendum.

Tijdelijk geen sociale media in Sri Lanka
Sociale media zoals, Facebook, WhatsApp, Instagram & Twitter zijn tijdelijk niet bereikbaar in Sri Lanka. Mocht u familie en of vrienden hebben die op dit moment in Sri Lanka zijn dan kunt u deze bereiken via telefoon, sms en email. Voor meer informatie en updates kunt u ons reisadvies volgen.

BZ Informatieservice
Ontvang updates van de reisadviezen voor Sri Lanka, alsook berichten per sms bij calamiteiten en crises. Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft een Informatieservice ontwikkeld waarmee Nederlanders zich eenvoudig kunnen aanmelden als Nederlander in het buitenland en daarmee makkelijk op de hoogte gehouden worden van belangrijke situaties.