vrijdag 16 maart 2018

Stemmen in het Buitenland

Op 21 maart 2018 kunt u als kiezer buiten Nederland weer stemmen. U brengt uw stem uit tijdens het raadgevend referendum over de nieuwe Wet op de inlichtingen- en veiligheidsdiensten (Wiv). Kiezers hebben de mogelijkheid hun stembiljet via het Consulaat-Generaal in Hongkong te zenden naar Bureau Verkiezingen van de gemeente Den Haag. U kunt hiervoor de brief afgeven bij de balie, uiterlijk op vrijdag 16 maart, 10.00 uur. Stembiljetten die daarna zijn ingeleverd kunnen niet meer op tijd in Den...

Berlijn: Ridder Grootkruis in de Orde van Oranje-Nassau voor Wolfgang Schäuble
Vandaag reikte minister Hoekstra van Financiën, uit naam van Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander, de Koninklijke onderscheiding Ridder Grootkruis in de Orde van Oranje-Nassau uit aan Dr. W. (Wolfgang) Schäuble. De uitreiking vond plaats op de Nederlandse ambassade in Berlijn.

Raadgevend referendum 21 maart 2018
Op 21 maart 2018 vindt in Nederland een raadgevend referendum plaats over de nieuwe Wet op de inlichtingen- en veiligheidsdiensten (Wiv). Als Nederlander woonachtig in het buitenland kunt u ook deelnemen aan dit referendum.

Briefstembureau Tel Aviv vanaf 15:00 geopend voor publiek
Op 21 maart is het briefstembureau voor het raadgevend referendum op de Nederlandse ambassade in Tel Aviv geopend voor het publiek vanaf 15:00. De telling vindt plaats in de grote vergaderzaal van de ambassade. De ambassade is te vinden op het volgende adres: Beit Oz, 13th floor, 14, Abba Hillel Street. Ramat Gan

Luchthaven Ngurah Rai gesloten
I.v.m. Nyepi feestdag is de luchthaven Ngurah Rai te Bali gesloten van 16 maart om 22.00u tot 17 maart om 22.00u.