maandag 12 maart 2018

TNC Pubquiz 2018

ED18-3-23-TNCPubquiz2018.jpg

Dear Nederlandse Nederlandse,

On Friday, March 23rd 2018 it's time for the TNC PUBQUIZ 2018, The Netherland Club's annual thrilling quiz about New York. Show us what you know about the city, it's history, art, geography, sports and people, and in the meantime learn new facts about The Big Apple! This event will be in the Dutch language.

Hoeveel politieagenten heeft de NYPD? Waarom werd het Vrijheidbeeld opgericht? Wat de gevaarlijkste plek in de stad?

Na het overweldigende succes van vorig jaar doen we op vrijdag 23 maart een nieuwe zinderende TNC PUBQUIZ. Deze bloedstollende team strijd draait om de ultieme kennis over de stad New York! Voor het winnende team wacht de enige roem en 'De TNC Grote Appel' wisseltrofee. Het wordt gegarandeerd weer een spannende, leerzame en vooral gezellig avond!!!

INSCHRIJVEN
Stel je eigen team samen van minimaal 4 en maximaal 6 personen. Schrijf je bijvoorbeeld in met je collegae of een groep vrienden. Inschrijven kan ook als individu(ën). Je wordt dan door ons ingedeeld in een team dat bestaat uit individuele deelnemers. Deelname is uiteraard niet verplicht, iedereen is ook van harte welkom als publiek om de deelnemende teams aan te moedigen.

Schrijf je snel in, want deelname is beperkt!
Inschrijven kan via de onderstaande 'Register here' knop tot woensdag 21 maart om 23:59!!!

Register-here (Eng).jpg

Balk - WHEN 2.png
Friday
March 23 2018