zaterdag 10 maart 2018

Vrolijk het voorjaar tegemoet bij Neerlandia

Als je deze nieuwsbrief niet kunt lezen, klik dan hier om de nieuwsbrief online te lezen

logo Neerlandia

NIEUWSBRIEF

www.neerlandia.fr - contact@neerlandia.fr

Van de redactie

Neerlandia heeft weer een gevarieerd programma met in maart: open-podium en boekenbeurs, taal-thee, tieneruitje, paas-activiteit voor kinderen met de Spijker en een borrel. Lees er meer over in deze speciale nieuwsbrief voor leden. Als gevolg van een sterk uitgedunde redactie en een vervangende redactie gekweld door seizoensziekte, komt deze nieuwsbrief later uit dan bedoeld. Onze excuses daarvoor. Wilt u een handje meehelpen bij de totstandkoming van de volgende nieuwsbrieven? Laat ons dat gauw weten via contact@neerlandia.fr.

In dit nummer:

Vrolijk het voorjaar tegemoet bij Neerlandia

Als de rest van de nieuwsbrief hier niet onder staat heeft U waarschijnlijk uw contributie voor 2018 nog niet voldaan.

Als lid van Neerlandia kunt U deelnemen aan alle activiteiten en ontvangt U ongeveer 10 keer per jaar per email de nieuwsbrief met de agenda, actualiteiten en handige weetjes. Word dus ook lid!

Hoe? Download het inschrijfformulier , vul het in en stuur het met een chèque van 20€ naar: Neerlandia, 33 impasse de la Baraquette, 31400 Toulouse.

Voor dit bedrag worden tegelijkertijd ook alle evt. gezinsleden lid.

U kunt zich ook als lid opgeven tijdens onze activiteiten, zoals op het open podium en de boekenbeurs die op 11 maart in de zaal Achiary plaatsvinden, of bij taal-thee diezelfde middag.

Bent U wel al lid? Dan is er iets fout gegaan. Onze excuses. Laat het ons gauw weten zodat dit kan worden rechtgezet.

U kunt ons bereiken op contact@neerlandia.fr.

[omhoog]

Heeft U weetjes die u best wilt delen met andere Nederlanders/Nederlandstaligen? Geef ze aan ons door!

Wilt u weten wat Neerlandia de eerste maanden van 2018 verder voor u in petto heeft? Kijk dan op de agenda.
Heeft u ideeën voor een activiteit? Laat het ons weten!

[omhoog]

10 maart 2018

Wijzig je abonneegegevens voor deze nieuwsbrief
Ik wil de nieuwsbrief niet meer ontvangen