maandag 12 maart 2018

Zondag 18 maart - Oslo Vinterpark; skiën of snowboarden! Ga je mee?

Beste aspirant-leden,

Deze winter breekt alle records, wat een sneeuw, wat een kou! Ervan uitgaande dat de winter zich voorlopig nog even van zijn beste kant laat zien, zijn we van plan zondag 18 maart de sneeuwcondities te verkennen vlakbij huis!

Oslo Vinterpark is die dag the place to be! We zijn van plan om 10:00 te verzamelen bij Wyllerløypa, in Sørkedalen, omdat er die dag een groots event plaatsvindt op Holmenkollen. Ons "meeting point" wordt dan de "hytta"/ het cafeetje aan de voet van de Wyllerløypa, links. De Nederlandse Club biedt leden een korting van 100,- nok aan bij de aankoop van een drop in dagkaart (maximaal 2 personen korting per lidmaatschap). Het is de bedoeling dat je zelf je skikaart koopt (430,- nok) en krijgt dan ter plekke de 100,- nok als bijdrage van de club. Daarna gaan we uiteraard zo gauw mogelijk de pistes op en kan iedereen op z'n eigen tempo de berg af!

Er is een groot parkeerterrein bij Wyllerløypa. Mocht je met het openbaar vervoer komen dat vindt je hier meer informatie over reizen met metro naar Røa (http://www.oslovinterpark.no/praktisk-info/644-hvordan-komme-seg-til-oslo-vinterpark-t-bane-buss-bil-transport-til-oslo-vinterpark-tryvann-og-wyller) en daarvan het laatste stukje verder per bus. Het is maximaal 40 minuten reizen van Oslo centraal station naar Sørkedalen/Wyllerløypa!

Kosten voor dit event : 430,- (aankoop eigen drop in dagkaart, mits je eigen seizoenskaart hebt). Echter voor leden van Nederlandse Club 100,- korting.

We kijken er naar uit! Heb je Facebook, laat dan via https://www.facebook.com/events/543314196027411/ even weten of je geinteresseerd bent. Heb je geen Facebook en wil je mee, stuur dan even een emailtje of zorg dat je om 10:00 bij Wyllerløypa bent.

Heb je vragen, neem gerust contact op met Marinella (45430102) of met Arjan (93472739). Tot dan!

Vriendelijke groeten,
Bestuur Nederlandse Club Oslo