dinsdag 3 april 2018

Duitsland: mededeling betreffende sluitingstijden tijdens Pasen

De Nederlandse ambassade in Berlijn, de consulaten-generaal in Düsseldorf en München en de handelskantoren (NBSO's) in Frankfurt am Main, Hamburg en Stuttgart zijn op vrijdag 30 maart (Goede Vrijdag) en maandag 2 april (Tweede Paasdag) gesloten. Een overzicht van alle sluitingsdagen in 2018 vindt u hier.

Viering Koningsdag 2018 in Taipei
Viering Koningsdag in Taipei op 27 April 2018 Via deze link (https://docs.google.com/forms/d/10Y6h7J_AIu9vVV27APTYsU-d7bY-9EfBvTQiVcBHCLY/edit) kunt u informatie vinden over de locatie, het tijdstip en hoe u zich kunt aanmelden. Registratie (uiterlijk t/m vrijdag 18 april) voor de Receptie t.g.v. Koningsdag 2018

Netherlands Mission in the United Arab Emirates closed on 1 and 2 April 2018
On the occasion of Easter, the Embassy in Abu Dhabi and the Consulate-General in Dubai will be closed on Sunday 1 and Monday 2 April 2018. Wishing you a happy holiday!

Koningsdag 2018
Op donderdag 26 april 2018 zal de ambassade een officiële receptie organiseren ter gelegenheid van Koningsdag. U kunt u vanaf vandaag aanmelden!

De Rue Eblé in Parijs
Er wonen tienduizenden Nederlanders permanent in Frankrijk. Wanneer zij hun paspoort moeten verlengen, dan kunnen ze terecht bij de Nederlandse ambassade in Parijs. In het magazine Drop of Stroopwafels verscheen een artikel over de ervaringen van een Nederlander die de reis hiervoor naar Parijs weer moest ondernemen.