donderdag 26 april 2018

Duitsland: mededeling betreffende sluitingstijden

De Nederlandse ambassade in Berlijn, de consulaten-generaal in Düsseldorf en München en de handelskantoren (NBSO's) in Frankfurt am Main, Hamburg en Stuttgart zijn op vrijdag 27 april (Koningsdag) en dinsdag 1 mei ( Dag van de Arbeid ) gesloten. Een overzicht van alle sluitingsdagen in 2018 vindt u hier.

Nederlandse ambassade te Buenos Aires twee dagen gesloten
Op donderdag 26 en vrijdag 27 april 2018 is de Nederlandse ambassade te Buenos Aires gesloten.

Hong Kong Dodenherdenking 2018
De jaarlijkse dodenherdenking vindt plaats op vrijdag 4 mei 2018 om 18:00 uur op de Hongkongse Erebegraafplaats (Sai Wan War Cemetery, Cape Collinson Road, Chai Wan). Op deze militaire begraafplaats liggen 72 Nederlandse militairen begraven die in de Tweede Wereldoorlog zijn omgekomen in Japanse concentratiekampen. De aanwezigheid van leden van de Nederlandse gemeenschap in Hong Kong bij deze ceremonie wordt zeer gewaardeerd.

Ambassade Zagreb gesloten
Op 26 en 27 april is de ambassade gesloten

Vacature Assistent Defat Jakarta
De Defensieafdeling van de Nederlandse ambassade in Jakarta is op zoek naar Assistent Defensie Ataché (ADA). U kunt uw interesse kenbaar maken door uw CV en motivatie te sturen aan rene.pals@minbuza.nl. De reactietermijn voor deze functie loopt woensdag 9 mei 2018 af. Klik hier voor de functieomschrijving.