zaterdag 14 april 2018

Frankrijk: 18 km ‘Balades vertes’

18 km 'Balades vertes'
Iets meer dan 18 km aan wandelpaden is er bijgekomen in les Bizots met het label 'Balades Vertes' (*1), negen kilometer ten zuiden van le Creusot. Burgemeester Jean-Paul Luard presenteerde het resultaat in het plaatselijke ontmoetingsgebouw 'Prigent' aan de boeren en landeigenaren, die betrokken waren bij deze nieuwe routes en aan de inwoners en wandelverenigingen […] Het bericht 18 km 'Balades vertes' verscheen eerst op Bourgondische Zaken.

Uitnodiging ALV Association BZ 2018
Uitnodiging ALV Agenda Algemene Ledenvergadering te houden op 25 april 2018 14.00 uur Algemene Ledenvergadering Opening Verslag Algemene Ledenvergadering van 21 april 2017 Jaarverslag 2017 Financieel Jaarverslag 2017 en begroting 2018 Jaarrekening en balans Begroting 2018 Bezoek website en andere zaken Ida Rouwenhorst legt uit wat invloed heeft op de bezoekerscijfers van de website. Ook […] Het bericht Uitnodiging ALV Association BZ 2018 verscheen eerst op Bourgondische Zaken.

BZ nummer 50
Het bericht BZ nummer 50 verscheen eerst op Bourgondische Zaken.