donderdag 12 april 2018

Koningsdag 2018 Nederlandse Vereniging Zuid-Afrika

Nieuwsbrief vóór en dóór Nederlanders in Zuid-Afrika

Wil je iets vragen of meedelen aan ruim 3500 Nederlanders woonachtig in Zuid-Afrika? Stuur dan je bericht (niet-commercieel) van max 80 woorden naar info@kaapstadmagazine. nl.

ROEPT U MAAR!

Oproepjes, verzoeken en andere zaken

KaapstadMagazine.nl gaat Zuid-Afrika in!
Ja, je leest het goed: we gaan Zuid-Afrika in. Geen zorgen we blijven nog steeds KaapstadMagazine.nl, maar we zijn erg nieuwsgierig naar Nederlanders die buiten Kaapstad en elders in Zuid-Afrika wonen. We zijn onder andere benieuwd naar jullie favoriete plekken en komen graag met je in contact. Ken jij iemand, heb je zelf interesse of wil je meer informatie? Stuur een mailtje naar info@kaapstadmagazine. nl.

Koningsdag 2018 in Kaapstad

Noortje maakt de prachtigste familiefoto's
Noortje is in 2016 terug verhuisd naar Kaapstad om hier, hopelijk, de rest van haar leven te blijven. In het interview met KaapstadMagazine vertelt ze over haar leven in Zuid-Afrika, haar favoriete plek, hoe ze haar eigen fotografiebedrijf opgezet heeft en kan je zien dat ze de prachtigste familiefoto's maakt. Wil jij zelf zo'n mooie sunset foto als hieronder? Mail dan naar Noortje of ga naar haar website om de rest van haar werk te bekijken.

14 x de leukste things to do in april

Naar AfrikaBurn, Koningsdag vieren of een festival bezoeken? In april laat Kaapstad de hectische zomerse drukte achter zich, maar dat betekent allerminst dat er niks meer te beleven valt. Wat april vooral een fijne maand maakt, is dat de meeste toeristen allang weg zijn, het herfstweer vaak nog alleraardigst is en die combinatie maakt dat het een heerlijke tijd is voor de volgende feestdagen, festivals en andere leuke activiteiten.

cchttp://www.kaapstadmagazine.nl/karen-verburghLerenLeren fffffffffcccccc

De perfecte hike voor een relaxte zomerdag

KaapstadMagazine.nl heeft de Crystal Pools bij Gordon's Bay bezocht en dat was simpelweg prachtig. Deze wandeling biedt een combinatie van natuur, watervallen en wilde dieren. Leuke tip voor wie eens wat anders wil! Bekijk de video of lees het artikel voor meer informatie.

113 on Loop Street

Cape Town 8001

South Africa

Over ons