vrijdag 27 april 2018

Koningsnacht in Peking

Koningsnacht is vanzelfsprekend de nacht vóór Koningsdag en dit viert de Nederlandse Vereniging Peking met een spetterend feest op donderdag, 26 april van 's avonds acht tot middernacht in Centro (Kerry Hotel).

Assistent Liaison Officer Koninklijke Marechaussee
De Nederlandse ambassade in Jakarta is op zoek naar Assistent Liaison Officer Koninklijke Marechaussee. U kunt uw interesse in deze functie kenbaar maken door uw CV en motivatie te sturen aan gerard.van.heerwaarde@politie.nl. De reactietermijn voor deze functie loopt woensdag 9 mei 2018 af. Klik hier voor de functieomschrijving.

Goed voorbereid de meivakantie in!
De meivakantie is dé tijd om buiten het hoogseizoen met de kinderen op reis te gaan. Maar wist u dat ze in het buitenland wel een eigen paspoort of ID-kaart nodig hebben? Deze tip en meer handige info vindt u in onze factsheet Onbezorgd op Reis.

Sluitingsdagen in april en mei 2018
De ambassade zal gesloten zijn op vrijdag 27 april, dinsdag 1 mei, dinsdag 8 mei, donderdag 10 mei, vrijdag 11 mei en maandag 21 mei.

OPENBARE MELDING
Wij kondigen aan dat de Ambassade van het Koninkrijk der Nederlanden te Kinshasa zal op vrijdag 27 april 2018 en op 01 mei 2018 gesloten zijn. Reden: Koningsdag en Dag van arbeid De dienstdoende ambtenaar is bereikbaar op het telefoonnummer 099 818 6224.