donderdag 26 april 2018

NVT Nieuws 31: Vrijmarkt Koningsdag, Borrel

Layout niet goed? Klik hier om deze nieuwsbrief in uw reguliere webbrowser te bekijken.

NIEUWSBRIEF NR: 31DATUM: 26 april 2018

We zoeken nog een nieuwe evenementencoördinator. Meer informatie bij onze secretaris.

NVT Koningsdag-Vrijmarkt

NVT Vrijmarkt

Let op: laatste kans, u kunt zich alleen vandaag nog aanmelden!

Op de ochtend van zaterdag 28 april is er de NVT Koningsdag-Vrijmarkt in de tuin van de ambassade.

Gun u zelf of uw kinderen een leuke ochtend. Vrij toegankelijk voor iedereen na aanmel­ding per e-mail uiterlijk op 26 april aan vrijmarkt@nvtbangkok.org.

Er is een creatieve hoek van KIS, waar je een kroon, tulp of iets anders kan maken met playdough of kralen. Of in de voorleeshoek luisteren naar het prinsesje dat graag groot wil zijn. De hele ochtend is er face painting en balloon sculpting, en andere spelletjes.

Alle volwassenen krijgen een lot bij aankomst en deze zijn ook bij te kopen voor 100 baht per lot. Trekking later op de ochtend. De loterij heeft in totaal een prijzenpot van maar liefst 55.000 baht, mogelijk gemaakt door bijdragen van de volgende sponsors:

Bangkok BikingBistro 33B-QuikThe Green ParrotHanky PankieSunitureHotel MermaidVHPGo BangkokGo BangkokHewi Company

Als je zin hebt, kom verkleed.

Neem liefst zelf een matje mee om de spulletjes voor de vrijmarkt op uit te stallen.

Neem je eigen waterfles mee, die je daar kunt vullen!

Voor aanvang vanaf 08:30 kunt u eventueel zware spullen per auto afleveren. Parkeren op het terrein is niet mogelijk.

09:00Opening.
10:00Magic Show op het podium, gevolgd door een Open Podium waar kinderen kunnen optreden en de wedstrijd "Wie komt het verst met het zingen van het Wilhelmus". Graag bij aanmelding even kenbaar maken wie hieraan wil deelnemen.
10:45Quiz Ren-Je-Rot voor het hele gezin!
11:45Trekking van de loterij met mooie prijzen.
12:00Afsluiting waarbij alle kinderen een mooie herinnering mee krijgen.

Betreft:NVT Vrijmarkt
Tijd:2018-04-28 09:00-12:00
Plaats:Nederlandse Ambassade
Adres:106 Thanon Witthayu
BTS:Phloenchit, uitgang 5

KIS B-Quik

Koningsdagfeest van de ambassade

Van 17:00-22:00 is er op 28 april het Koningsdagfeest van de ambassade (zie Facebook). Dit feest is toegankelijk voor iedereen tegen betaling van 100 baht, maar de capaciteit is beperkt, dus kom op tijd! Er zijn geen speciale activiteiten voor kinderen en de ouders dienen op ze te letten.

Er zullen diverse eetstalletjes aanwezig zijn, met allerlei soorten gerechten, waaronder ook vegetarische. De band "Big Backyard" zal soul, funk and blues ten gehore brengen, afgewisseld met de DJ Bart Houben.

Leden van de NVT die hiervoor een gratis toegangskaart hebben gereserveerd kunnen deze afhalen bij binnenkomst op de Vrijmarkt, uiterlijk om 09:30 uur.

NVT-borrel

Het is weer tijd voor de traditionele ontmoeting op de eerste donderdag van de maand, deze keer op 3 mei.

Dit is wat u deze maand mag verwachten:

• Broodje filet Americain met ui en ei en peper voor 80 baht, zowel voor NVT-leden als niet-leden.
  • Een gezellige ontmoetings­plek waar u bekende en onbekende medelanders treft
  • Om 20:00 uur de laatste nieuwtjes over de NVT in het woord van de voorzitter;
  • Een gratis welkomstdrankje voor nieuwe leden
  • Een ruim assortiment Hollandse snacks, zoals bitterballen, kroketten, frikandellen, bamiblokken en nog veel meer

Details:NVT-borrel
Tijd:2018-05-03 19:00
Plaats:The Captain's Pub
in Hotel Mermaid
Adres:6 Sukhumvit Soi 29
BTS:Asok, Phrom Phong
MRT:Sukhumvit

Hollandse Nieuwe

In de afgelopen maand hebben we de volgende nieuwe NVT leden mogen verwelkomen:

Allan Nijland, Wim van Leeuwen, Kees Rade en Katharina Rade-Cornaro.

Dodenherdenking

Op 4 mei om 17:00 uur is er bij de ambassade de jaarlijkse dodenherdenking. Verzamelen om 16:30 via de ingang op Thanon Witthayu.

U kunt zich aanmelden via ban-pcz@minbuza.

De NVT publiceert haar activiteiten ook op de Website, Facebook en YouTube.

Mede mogelijk gemaakt door onze sponsors:

PlatinaGold
B-QuikMazarsKIS
ZilverBrons
Spirit Cinevideo ThailandAA Insurance Europcar Vischu.com

Dit is een nieuwsbrief van de Nederlandse Vereniging Thailand. U ontvangt deze nieuwsbrief omdat u wel eens contact heeft gehad met de NVT. Deze wordt telkens aan leden, maar soms ook aan een wijdere kring verstuurd. Als u geen prijs stelt op volgende edities, stuur dan een lege e-mail via deze knop, of antwoord op deze mail met als boodschap "Stop Nieuwsbrief NVT".