maandag 23 april 2018

Ons Oranje! Blog Art Langeler: ervaring in Zuid-Amerika

Blog Art Langeler: ervaring in Zuid-Amerika
Jong Oranje gaat van 22 tot en met 31 mei op een trip door Zuid-Amerika. We spelen tijdens deze trip tegen Bolivia en Paraguay, wat ongetwijfeld een bijzondere belevenis wordt. Dat is ook een van de twee hoofdredenen om zo ver weg te spelen: het bieden van een ervaring die de jongens nog niet of niet vaak hebben meegemaakt.

Nederland-Peru wordt erewedstrijd voor recordinternational Sneijder
Wesley Sneijder, recordinternational met 133 caps, zal zijn toch al imposante hoeveelheid gespeelde interlands op 6 september van dit jaar uitbreiden tot 134. Op die dag opent het Nederlands elftal het nieuwe interlandseizoen met een oefenwedstrijd tegen Peru in de Johan Cruijff ArenA.

Oranje opent seizoen tegen Peru in Johan Cruijff ArenA
Het Nederlands elftal opent het nieuwe interlandseizoen donderdag 6 september met een oefenwedstrijd tegen Peru. De ploegen treffen elkaar in de Amsterdam ArenA, die tegen die tijd officieel de Johan Cruijff ArenA heet.

Definitieve selectie Onder 17 voor EK in Engeland
KNVB-coach Kees van Wonderen heeft zijn definitieve selectie bekendgemaakt van het Nederlands elftal voor spelers onder 17 jaar, dat in mei het Europees kampioenschap in Engeland speelt.

Definitieve selectie Speelsters onder 17 trainingsstage
KNVB-coach Marleen Wissink heeft haar definitieve selectie bekendgemaakt van het Nederlands elftal voor speelsters onder 17 jaar, dat vanaf eind deze maand een driedaagse trainingsstage afwerkt op de KNVB Campus in Zeist.