dinsdag 3 april 2018

Ons Oranje! Blog Art Langeler: 'Omstandigheden moeten overal op een bepaald niveau zijn'

Blog Art Langeler: 'Omstandigheden moeten overal op een bepaald niveau zijn'
Na de wedstrijd oefenwedstrijd tegen België, gingen we afgelopen week met Jong Oranje op bezoek bij Andorra. Een belangrijke wedstrijd in de kwalificatiereeks naar het EK 2019. Thuis in Doetinchem wonnen we makkelijk van dit dwergstaatje, maar dat maakte van de uitwedstrijd nog geen vanzelfsprekendheid.

CP-team kan lang mee met Engeland, maar verliest wel
Het Nederlands CP-team heeft ook de tweede wedstrijd van het tweeluik tegen Engeland op de KNVB Campus verloren. Twee dagen na de 0-2 nederlaag in het eerste duel ging het team van bondscoach Max Raeven nu onderuit met 1-2.

Veerkrachtige zaalvoetballers verslaan Roemenië
"Heel tevreden", gaf Max Tjaden aan te zijn. De bondscoach van het Nederlands zaalvoetbalteam had zijn ploeg zojuist met 3-2 zien winnen in een oefenwedstrijd tegen Roemenië. "Hier zijn we super blij mee."

Zaalvoetballers verliezen nipt van Roemenië
Het Nederlands zaalvoetbalteam heeft de tweede oefeninterland in en tegen Roemenië niet kunnen winnen. In Timisoara werd het maandag 1-0 voor het gastland. Een dag eerder won Oranje nog met 2-3 van Roemenië.

Van der Veen selecteert 21 spelers voor vierlandentoernooi
KNVB-coach Peter van der Veen heeft 21 spelers opgenomen in de selectie van Onder 16, dat deze maand een vierlandentoernooi afwerkt in Roemenië.