donderdag 19 april 2018

Ons Oranje! Inschrijving activiteiten bij OranjeLeeuwinnen-Slowakije geopend!

Inschrijving activiteiten bij OranjeLeeuwinnen-Slowakije geopend!
De OranjeLeeuwinnen spelen op dinsdag 12 juni een belangrijke thuiswedstrijd tegen Slowakije. De wedstrijd wordt in het noorden van het land gespeeld, in het Abe Lenstra Stadion in Heerenveen.

Voorlopige selectie Onder 15 bekendgemaakt
KNVB-coach Peter van der Veen heeft zijn voorlopige selectie bekendgemaakt van het Nederlands elftal voor spelers onder 15 jaar, dat begin mei een dubbele interland tegen Duitsland speelt.

Speelsters onder 15 verliest van sterker Duitsland
Het Nederlands elftal voor speelsters onder 15 heeft het woensdag in Rijssen af moeten leggen tegen Duitsland. Oranje kon de opponent een half uur van zich afhouden, maar na een onfortuinlijke tegentreffer was Duitsland los en won het uiteindelijk met 0-3. "Duitsland was dreigend en wij hadden het moeilijk", zag ook KNVB-coach Marleen Wissink.

Ex-international Henk Schouten (86) overleden
De KNVB heeft met droefenis kennisgenomen van het overlijden van Henk Schouten. Schouten, die twee keer uitkwam voor het Nederlands elftal, maakte tijdens zijn carrière vooral furore bij Feyenoord, waarvoor hij in 194 duels 125 doelpunten maakte.

Nieuwe data driedaagse trainingsstage Meiden onder 17
De driedaagse voorbereidingsactiviteit van Meiden onder 17 in aanloop naar het EK wordt met een dag verplaatst naar 1 t/m 3 mei 2018. In eerste instantie zou de trainingsstage gehouden worden van 30 april t/m 2 mei, maar dat is door de geplande wedstrijden voor de halve finales van de KNVB beker niet mogelijk. De driedaagse zal plaatsvinden op de KNVB Campus in Zeist.