woensdag 25 april 2018

Ons Oranje! Vrouwen onder 19 loot Italië, Duitsland en Denemarken op EK 2018

Vrouwen onder 19 loot Italië, Duitsland en Denemarken op EK 2018
Vrouwen onder 19 speelt op het EK 2018 in Zwitserland tegen Italië, Duitsland en Denemarken. Dit kwam uit de loting van vanavond die plaatsvond in het Zwitserse Ittigen.

Dit zijn de nieuwe tenues van Oranje
Onder bondscoach Ronald Koeman beleeft het Nederlands elftal een nieuwe start en hierbij hoort ook een gloednieuw thuis- én uittenue. Op 31 mei is de selectie voor het eerst te bewonderen in het nieuwe tenue, tijdens de oefeninterland Slowakije – Nederland. De OranjeLeeuwinnen krijgen hun verdiende eigen badge en dragen deze voor het eerst op 8 juni tijdens de WK-kwalificatiewedstrijd in en tegen Noord-Ierland.

21 spelers in selectie Onder 15 voor duels tegen Duitsland
Het Nederlands elftal voor spelers onder 15 jaar neemt het in mei in een dubbele confrontatie op tegen Duitsland. Beide landen ontmoeten elkaar op het veld van Eintracht Nordhorn, op enkele kilometers over de grens bij Oldenzaal.

Frank de Boer verrast trouwe fans met nieuw Oranjeshirt
Inge en Ico Veenstra hebben de afgelopen kwalificatieperiode (januari 2016 – december 2017) alle wedstrijden van Oranje bezocht. Van de hoopvolle oefenreeks in Ierland, Oostenrijk en Polen tot de definitieve uitschakeling tegen Zweden in de Johan Cruijff ArenA. Altijd en overal bleven zij samen met tien andere supporters, achter Oranje staan.

Dutchy verrast Jonge Leeuw Tycho met Oranjeshirt
Voor een van onze Jonge Leeuwen was woensdag 25 april wel heel speciaal. Een dag na de lancering van het gloednieuwe Oranjeshirt ging Dutchy op pad om Jonge Leeuw Tycho te verrassen. Deze gelukkige Jonge Leeuw kreeg namelijk dit supergave shirt cadeau!