donderdag 19 april 2018

Oranje geluimd door Loulé

april 19, 2018

Zondag 29 april vieren we de Hollandse Koningsdag met een koninklijke wandeling door de binnenstad van Loulé. Dat mag u natuurlijk niet missen!
Haal uw 'oranjeste' kledingstukken weer uit de mottenballen en trek een paar goede wandelschoenen aan. En meldt u zich direct even aan via e-mail: info@ncaportugal.com.

Om 13.30 uur ontvangen we alle wandellustigen in Quinta do Moinho, waar ze verwelkomd worden met koffie/thee en Oranjegebak vóór de start aan de puzzelwandeltocht om 14.00 uur. Vergeet uw telefoon niet met voldoende batterij en internet; zonder WhatsApp redt u het niet. Ook een potlood of pen is onontbeerlijk.
Vanaf 16.00 uur is iedereen welkom op de de borrel. Tijdens deze borrel met lekkere gratis hapjes worden de winnaars van de tocht bekend gemaakt. De bar blijft open tot 18.00 uur. U hoeft zich niet aan te melden voor de borrel.

Plaats van samenkomst is:
Quinta do Moinho
Rua de Nossa Senhora da Piedade, Lote 10
8100-338 Loulé
Er is voldoende parkeergelegenheid rond Quinta do Moinho.

Kosten:
Deelname aan de koninklijke wandeltocht kost 5,00 euro per persoon, kinderen tot 12 jaar gratis (inclusief Oranjegebak en koffie/thee), ter plaatse te voldoen in contanten.
Drankjes tijdens de Koningsdagborrel zijn voor eigen rekening. De hapjes zijn gratis.

Aanmelden voor de koninklijke puzzelwandeltocht kan tot 25 april via e-mail: info@ncaportugal.com. Geef duidelijk aan met hoeveel personen – volwassenen en/of kinderen – u komt.

Nog meer informatie over de NCA-Koningsdagviering en een routebeschrijving vindt u in het aprilnummer van ons maandblad Blik op Portugal.

Graag tot dan!

Joost Rombouts
Voorzitter Nederlandstalige Club (NCA) Portugal

U ontvangt deze e-mail omdat u zich hier voor aangemeld heeft bij de NCA.
Om u af te melden voor de NCA nieuwsbrief kunt u hier klikken.
Klik hier om de mail in uw browser te lezen.