woensdag 4 april 2018

Staatsbezoeken aan Letland, Estland en Litouwen

Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander en Hare Majesteit Koningin Máxima brengen van maandag 11 tot en met vrijdag 15 juni 2018 staatsbezoeken aan Letland, Estland en Litouwen. Op uitnodiging van president Raimonds Vejonis brengen zij maandag 11 en dinsdagochtend 12 juni een staatsbezoek aan de Republiek Letland. Aansluitend vindt op dinsdagmiddag 12 juni en woensdag 13 juni op uitnodiging van president Kersti Kaljulaid het staatsbezoek aan de Republiek Estland plaats. Op woensdagavond 13 juni en vrijdag 15 juni brengen zij vervolgens op uitnodiging van president Dalia Grybauskaitė een staatsbezoek aan de Republiek Litouwen. Het Koninklijk Paar wordt tijdens de drie staatsbezoeken vergezeld door minister Stef Blok van Buitenlandse Zaken.

Koning, Koningin en minister-president bij uitreiking Four Freedoms Awards 2018
Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander, Hare Majesteit Koningin Máxima en minister-president Mark Rutte zijn woensdag 16 mei 2018 aanwezig bij de uitreiking van de Franklin D. Roosevelt Four Freedoms Awards in de Nieuwe Kerk in Middelburg. Ook Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Beatrix der Nederlanden is bij de uitreiking aanwezig. De minister-president reikt de International Four Freedoms Award uit aan Christina Figueres, vertegenwoordiger van het Paris Climate Agreement.

Bezoekt u Nederland? Bekijk dan hier de aanbiedingen & ticket deals!