maandag 28 mei 2018

Aanvragen invoercertificaten Hilton beef VS/Canada juni 2018

Nieuwsbericht 18.041 - Van 1 tot en met 5 juni 2018, uiterlijk om 13.00 uur, kunt u uw aanvraag voor een invoercertificaat voor Hilton beef uit de Verenigde Staten of Canada digitaal indienen.

Slim aan de slag als internationaal ondernemer
Heeft u plannen om te starten met internationaal ondernemen? Zorg dan dat u de bijeenkomst Slim aan de slag als internationaal ondernemer niet mist. Ontdek uw mogelijkheden en ga direct aan de slag. Stel uw eigen programma samen, volg korte kennissessies en deel uw ervaringen met andere starters....

Representatieve prijzen pluimvee en eieren - mei 2018
Nieuwsbericht 18.042 - De Europese Commissie heeft de representatieve prijzen in de pluimvee- en eiersector gepubliceerd. Dit staat in Uitvoeringsverordening (EU) 2018/766.

Nieuw SDG Partnerschapfaciliteit van start
Vanaf 28 mei 2018 gaat een nieuw SDG Partnerschapfaciliteit (SDGP) van start. Is uw organisatie een bedrijf, publieke instelling, ngo of kennisinstelling?

Octrooiblog: 5 handige handdoeken
Fans van de schrijver Douglas Adams vieren op 25 mei de Dag van de handdoek. Benieuwd naar de nieuwste handdoekontwikkelingen? We leggen 5 innovatieve en geoctrooieerde handdoeken op een rij.