maandag 14 mei 2018

Ambassade gesloten

De Nederlandse Ambassade in Zweden is gesloten op donderdag 10 en vrijdag 11 mei. Het contact centrum kan bereikt worden via 0046 8 5569 3300.

Pop-up-ambassade Chili bespaart Nederlanders lange reis
Nederlandse ambassades en consulaten werken voortdurend aan een betere dienstverlening voor landgenoten in het buitenland. In Chili trok de ambassade diep het land in.

Beleids- en Communicatie stage ambassade Bangkok
De Nederlandse ambassade in Bangkok is op zoek naar twee enthousiaste, initiatiefrijke, en veelzijdige stagiair(e)s voor de periode september 2018 t/m februari 2019.

Staatsbezoek aan Luxemburg
Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander en Hare Majesteit Koningin Máxima brengen van 23 tot en met 25 mei 2018 op uitnodiging van Hunne Koninklijke Hoogheden de Groothertog en Groothertogin van het Groothertogdom Luxemburg een staatsbezoek aan Luxemburg (zie RVD-persbericht, nr 74). Zij worden vergezeld door minister Stef Blok van Buitenlandse Zaken. Gelijktijdig vindt onder leiding van staatssecretaris Stientje van Veldhoven van Infrastructuur en Waterstaat een economisch programma plaats...

KLM vliegt duurzaam naar nieuwe bestemming Växjö
KLM vliegt vanaf vandaag dagelijks naar het Zweedse Växjö en doet dit zo duurzaam mogelijk. Dat betekent dat KLM niet alleen voor deze route duurzame bio-kerosine inkoopt, maar ook de totale resterende CO2-uitstoot van alle vluchten tussen Amsterdam Växjö compenseert via KLM's CO2ZERO-service.