donderdag 17 mei 2018

- Blik op Portugal
- Uitnodiging open middag NOAP & FunWorld

Blik op Algarve
Na een paar natte maanden is hier in de Algarve het zonnige zomerse weer nu toch echt aangeland. Ook de toeristen gaan vanaf nu in steeds grotere getalen naar Portugal en met name naar de Algarve komen. Volgende week valt bij u als NCA-lid het tijdschrift 'Blik op Algarve' op de mat. Deze zomereditie is bedoeld voor de Nederlandstalige toeristen en wordt dan ook in de Algarve in de maanden mei tot en met oktober 'wijd en zijd' verspreid. Maar ook voor u als lid van onze club hopen wij dat er nog genoeg interessante informatie in staat. En anders wel voor uw vrienden en familie die u als gast op bezoek krijgt. En als u niet in de Algarve woont, vindt u er misschien wel een reden in om de Algarve ook (weer) eens te bezoeken. Heeft u nog tips over nieuwe activiteiten of evenementen in de Algarve, dan horen wij die graag zodat we ze op onze agenda kunnen zetten en volgend jaar mee kunnen nemen in de volgende editie. Voor nu wens ik u een heerlijke zomer toe.
Joost Rombouts, voorzitter

Oproep correspondenten Blik op Portugal
De redactie van het NCA-maandblad blijft streven naar een kwaliteitsvol magazine met verscheidenheid, vernieuwing en herkenbaarheid. En daarom blijven we zoeken naar correspondenten. Belangrijk is dat de schrijver de doelgroep voor ogen houdt: Nederlandstaligen die in Portugal (willen) wonen.
Vindt u het leuk om te schrijven? Beheerst u de Nederlandse taal en heeft u nog wat tijd vrij? Stuurt u dan een e-mail naar redactie@ncaportugal.com.
De redactie

Uitnodiging open middag
Vanaf september 2018 slaat NOAP haar vleugels uit om als zelfstandige organisatie verder te gaan. In FunWorld hebben zij een partner gevonden voor de realisering van een nieuw project: een pedagogisch centrum voor de ondersteuning van de ontwikkeling van kinderen, waarin verschillende organisaties met een pedagogische grondslag samenkomen.

NOAP & FunWorld nodigen iedereen van harte uit op de open middag op zondag 20 mei a.s., van 14.00 tot 17.00 uur, in de Rua dos Crastos – Alporchinhos, Sra. Da Rocha, 8400 Lagoa.
Kom de sfeer proeven en de locatie bekijken.
Kom de leerkrachten/begeleiders ontmoeten.
Kinderen kunnen zwemmen en springen op de luchtburcht.
Er is een knutseltafel en een schminkhoek.
Een hapje en drankje staan voor u klaar.

Voor informatie:
Website: www.noap.info & www.funworld.pt
E-mail: schoolnoap@gmail.com
Telefoon: +351 917 988 626 (NOAP) / +351 961 263 588 (FunWorld)

U ontvangt deze e-mail omdat u zich hier voor aangemeld heeft bij de NCA.
Om u af te melden voor de NCA nieuwsbrief kunt u hier klikken.
Klik hier om de mail in uw browser te lezen.