zondag 20 mei 2018

NVT Nieuws 34: BBQ, BALV

Layout niet goed? Klik hier om deze nieuwsbrief in uw reguliere webbrowser te bekijken.

NIEUWSBRIEF NR: 34DATUM: 20 mei 2018

We zoeken nog een nieuwe evenementencoördinator. Meer informatie bij onze secretaris.

NVT Eindejaarsbarbecue

Ter afsluiting van het seizoen worden leden en niet-leden van harte uitgenodigd op 2 juni a.s. voor een fantastische barbecue, ver­zorgd door Bistro 33. Voor een bescheiden bedrag kunt u onbeperkt genieten van hun overheerlijke barbecue specialiteiten.

Voor kinderen zijn spelletjes beschikbaar en zij kunnen tegen een gereduceerde prijs eveneens volop genieten.

Mazars

Het eten met softdrinks en vruchtensappen kunnen wij u, dankzij onze Gouden sponsor Mazars, aanbieden voor slechts 250 baht voor leden (kinderen van leden tot 12 jaar 150 baht) en 600 baht voor niet-leden (hun kinderen tot 12 jaar 300 baht).

Kinderen t/m 4 jaar gratis.

De volgende dranken worden aangeboden tegen happy hour prijzen: flessenbier, tapbier, spiritualiën van het huis (gin, vodka, tequila), whisky van het huis, huiswijnen, mousserende wijnen en cocktails (Bloody Mary, Mojito, Margarita).

Toegangskaarten bestellen kan hier tot en met 29 mei.

Details:NVT Eindejaarsbarbecue
Tijd:2018-06-02 16:00-20:00
Plaats:Bistro 33
Adres:22 Sukhumvit Soi 33
BTS:Phrom Phong

Buitengewone Algemene Leden Vergadering

Op 7 juni zal een Buitengewone Algemene Leden Vergadering (BALV) worden gehou­den (alleen toegankelijk voor stemge­rechtigde leden), met aansluitend om 19:00 uur de welbekende traditionele borrel van de eerste donderdag van de maand. En die is natuurlijk weer open voor iedereen die de gezelligheid en contact zoekt.

De agenda en andere stukken vindt u hier:

Voor aanvang van de vergadering krijgt u koffie of thee aangeboden door het management van de Captain's Pub, aldaar in de bar met plakje cake en krijgt u een flesje water mee naar boven.

Details:BALV
Tijd:2018-06-07 18:15-19:00
Plaats:Hotel Mermaid
Adres:6 Sukhumvit Soi 29
BTS:Asok, Phrom Phong
MRT:Sukhumvit

Let op: De voorgestelde begroting treft u aan als bijlage bij deze nieuwsbrief. Deze informatie is vertrouwelijk, dus ga a.u.b. zorgvuldig met het document om.

Commissie 'Lief en Leed' in actie
Voorzitter Jaap van der Meulen

Namens de commissie Lief en Leed ging onze sponsorcoördinator Marco Bos, helemaal naar Nakhon Ratchasima om een attentie in de vorm van een bijdrage aan het genezingsproces van onze voorzitter te overhandigen.

Ter herinnering: kortingen en aanbiedingen voor NVT-leden

Voor leden van de NVT bestaat sinds vorig jaar de mogelijkheid om, naast de kortingen op NVT-evenementen, ook kortingen te krijgen op producten of diensten van bedrijven die op deze wijze de NVT sponsoren.

De lopende aanbiedingen vindt u altijd op de NVT website onder de menu optie "Bonus".

Op het moment van gebruikmaken van deze kortingen dient u rechtsgeldig lid van de NVT te zijn en derhalve over het lopende verenigingsjaar (1/9 tot en met 31/8) uw contributie te hebben betaald.

De huidige bonussponsors van de NVT zijn:

rbb1 green parrot spirit-cinevideo-thailand vischu.com

Nog 18 weken

De NVT publiceert haar activiteiten ook op de Website, Facebook en YouTube.

Mede mogelijk gemaakt door onze sponsors:

PlatinaGold
B-QuikMazarsKIS
ZilverBrons
Spirit Cinevideo ThailandAA Insurance Europcar Vischu.com

Dit is een nieuwsbrief van de Nederlandse Vereniging Thailand. U ontvangt deze nieuwsbrief omdat u wel eens contact heeft gehad met de NVT. Deze wordt telkens aan leden, maar soms ook aan een wijdere kring verstuurd. Als u geen prijs stelt op volgende edities, stuur dan een lege e-mail via deze knop, of antwoord op deze mail met als boodschap "Stop Nieuwsbrief NVT".