donderdag 17 mei 2018

Ons Oranje! Blog O17: Wat een wedstrijd

Blog O17: Wat een wedstrijd
Het Nederlands elftal voor spelers onder 17 jaar speelt vanaf 4 mei het EK in Engeland. Huiswerkbegeleider Cris Peetsold trekt mee in het spoor van de jonge talenten en houdt voor OnsOranje.nl een blog bij.

Steven Bergwijn valt af wegens knieblessure
Steven Bergwijn heeft het trainingskamp van Oranje verlaten. De PSV-speler meldde zich vanmiddag al met een knieblessure in Zeist. Onderzoek van de medische staf van het Nederlands elftal wees uit dat de klachten van dien aard zijn dat ze hem verhinderen te trainen of te spelen.

Oranje meldt zich voor tweedaagse trainingsstage
Op de eerste dag van de tweedaagse trainingsstage van Oranje meldde zich vandaag een selecte groep spelers in Woudschoten. Onder hen bevonden zich ook een aantal spelers van Jong Oranje, die later deze maand op trainingskamp gaan naar Zuid-Amerika. "Twee vliegen in één klap", vond bondscoach Ronald Koeman.

Luuk de Jong haakt af bij Oranje
Bondscoach Ronald Koeman kan in de interlands tegen Slowakije en Italië geen beroep doen op Luuk de Jong. Tijdens de training vanmiddag in Zeist bleek dat de PSV-aanvaller nog te veel last heeft van een gebroken teen. De Jong liep deze blessure vorige maand op in de kampioenswedstrijd van zijn club tegen Ajax.

Blog O17: De kitmanager