zaterdag 5 mei 2018

Ons Oranje! Blog Onder 17: Meetings en op de fiets naar de training

Blog Onder 17: Meetings en op de fiets naar de training
Het Nederlands elftal voor spelers onder 17 jaar speelt vanaf 4 mei het EK in Engeland. Huiswerkbegeleider Cris Peetsold houdt voor OnsOranje.nl een blog bij.

Blog Art Langeler: EK onder 17 jaar!
Het EK voor spelers onder 17 jaar, het sportevenement waar Nederland zich voor heeft geplaatst. Dat her en der het beeld heerst dat dit een vanzelfsprekendheid is, is totaal onterecht. Middels twee voorronden moet je je plaatsen voor dit toernooi en in de laatste voorronde (de eliteronde in vakjargon) was het pittig.

Onder 17-teams kijken uit naar hun EK's
Het Nederlands elftal voor spelers onder 17 jaar én het Nederlands elftal voor speelsters onder 17 jaar staan aan de vooravond van het Europees kampioenschap. De hoofdrolspelers blikken vooruit op de toernooien.

Blog Onder 17: Voorbereiden op eerste klapper tegen Duitsland
Het Nederlands elftal voor spelers onder 17 jaar speelt vanaf 4 mei het EK in Engeland. Huiswerkbegeleider Cris Peetsold trekt mee in het spoor van de jonge talenten en houdt voor OnsOranje.nl een blog bij.

Onder 15 verslaat Duitsland opnieuw
Het Nederlands elftal voor spelers onder 15 jaar heeft ook de tweede wedstrijd tegen Duitsland gewonnen. In Nordhorn zagen 2.421 toeschouwers de Oranjetalenten met 2-1 aan het langste eind trekken. Kian Fitz-Jim en Dillon Hoogewerf zorgden voor de Nederlandse doelpunten.