vrijdag 25 mei 2018

Ons Oranje! De trainingsstage van Nathan Aké

De trainingsstage van Nathan Aké
Het Nederlands elftal werkte de afgelopen dagen een trainingsstage af op de KNVB Campus. Nathan Aké was een van de spelers die werd uitgenodigd door bondscoach Ronald Koeman. De steunpilaar van Bournemouth genoot van de dagen in Zeist.

Voorlopige selectie Speelsters onder 15 voor confrontatie met VS
Het Nederlands elftal voor speelsters onder 15 jaar werkt in juni een dubbele confrontatie af met de Verenigde Staten. KNVB-coach Marleen Wissink heeft 22 speelsters opgenomen in haar voorlopige selectie voor de duels.

Kaartverkoop cruciale kwalificatieduels Jong Oranje gestart
De EK-kwalificatie van Jong Oranje nadert zijn ontknoping. Op dinsdag 11 september speelt de ploeg van de nieuwe coach Erwin van de Looi tegen Schotland. Oekraïne is op dinsdag 16 oktober de tegenstander. De Vijverberg in Doetinchem is de vaste thuisbasis van de Oranjetalenten. De duels beginnen om 18.30 uur. De kaartverkoop is gestart.

Jonge Leeuwen komen ook dit najaar weer volop in actie!
Het voetbalseizoen is bijna afgelopen, maar niet getreurd. In het najaar staan er weer genoeg activiteiten en wedstrijden op het programma.

Nieuwe privacyverklaring van KNVB
Het kan niemand zijn ontgaan dat vanaf 25 mei 2018 de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van kracht is geworden. Deze regelgeving versterkt de positie van de mensen van wie persoonsgegevens worden verwerkt.