dinsdag 1 mei 2018

Ons Oranje! Max Raeven maakt voorlopige EK-selectie CP-team bekend

Max Raeven maakt voorlopige EK-selectie CP-team bekend
Max Raeven heeft zijn voorlopige selectie voor het EK bekendgemaakt. De bondscoach heeft hierin vijftien spelers opgenomen. De definitieve selectie volgt op zondag 6 mei.

Voorlopige selecties vrouwen Onder 19 en Onder 20
Michel Kreek (Vrouwen onder 20) en Jessica Torny (Vrouwen onder 19) hebben hun voorlopige selecties bekend gemaakt voor respectievelijk het WK en EK. De speelsters met geboortejaar 1998 komen alleen in aanmerking voor Onder 20. De speelsters uit 1999 en 2000 kunnen worden opgeroepen voor Onder 19 of Onder 20.

Blog Art Langeler: 'Trip Zuid-Amerika vraagt strakke planning'
We hebben afgesproken met de clubs, en met name de spelers, om op tijd te communiceren over de voorlopige lijst van spelers die mee kunnen gaan naar Zuid-Amerika. Daarom hebben we afgelopen week iedereen ingelicht hoe de zaken ervoor staan.

Bezoekersinformatie Oranjevrouwen - Slowakije
De Oranjevrouwen nemen het op dinsdag 12 juni in het Abe Lenstra Stadion in Heerenveen op tegen Slowakije. Na de zeges begin april op Noord-Ierland (7-0) en Ierland (0-2) gaan de Leeuwinnen aan de leiding in groep 3.

Kaartverkoop Noord Ierland – Nederland start op 7 mei
In de strijd om een WK-ticket spelen de OranjeLeeuwinnen op vrijdag 8 juni in Portadown (half uurtje van Belfast) tegen Noord-Ierland. De aanvangstijd is nog niet bekend. De kaartverkoop voor dit duel start op maandag 7 mei om 10.00 uur en loopt tot en met 25 mei.