vrijdag 11 mei 2018

Ons Oranje! Speelsters onder 17 openen met knaller op EK

Speelsters onder 17 openen met knaller op EK
Speelsters onder 17 zijn het EK in Litouwen woensdag ijzersterk begonnen. De ploeg van KNVB-coach Marleen Wissink liet geen spaan heel van het thuisland en won met maar liefst 0-9. "Een goed begin en hier mogen we best tevreden mee zijn", aldus Wissink in Alytus.

Blog O17: Daishawn Redan scoort ook op de golfbaan
Het Nederlands elftal voor spelers onder 17 jaar speelt vanaf 4 mei het EK in Engeland. Huiswerkbegeleider Cris Peetsold trekt mee in het spoor van de jonge talenten en houdt voor OnsOranje.nl een blog bij.

For Girls Only: CP-voetbalkamp in Barcelona
De International Federation of CP Football (IFCPF) organiseert van 7 tot en met 11 augustus een internationaal trainingskamp voor meisjes en vrouwen met CP en NAH (Niet Aangeboren Hersenaandoeningen) in Barcelona. Het trainingskamp wordt georganiseerd in samenwerking met de Cerebral Palsy International Sports and Recreation Association (CPISRA)

Veertien spelers in definitieve EK-selectie CP-team
Max Raeven heeft de definitieve selectie voor het EK CP-voetbal bekendgemaakt. De bondscoach heeft veertien spelers geselecteerd voor het toernooi, dat vanaf eind juli gespeeld wordt op de KNVB Campus in Zeist.

Blog O17: 'Wedstrijden worden niet gewonnen op de wedstrijddag'