dinsdag 8 mei 2018

Ons Oranje! Superieur Onder 17 verslaat Duitsland in EK-openingsduel

Superieur Onder 17 verslaat Duitsland in EK-openingsduel
Oranje onder 17 is op geweldige wijze begonnen aan het EK in Engeland. In het openingsduel werd angstgegner Duitsland met 0-3 verslagen. Aanvoerder Daishawn Redan scoorde twee keer voor de pauze, Crysencio Summerville zette na de rust de eindstand op het scorebord. "We hebben het geweldig gedaan", genoot KNVB-coach Kees van Wonderen.

Blog Onder 17: 'Wat een wedstrijd, wat een team'
Het Nederlands elftal voor spelers onder 17 jaar speelt vanaf 4 mei het EK in Engeland. Huiswerkbegeleider Cris Peetsold trekt mee in het spoor van de jonge talenten en houdt voor OnsOranje.nl een blog bij.

Blog Onder 17: Nagenieten en nu de focus op Spanje

OranjeLeeuwinnen - Noord-Ierland door de ogen van vlogger Beau
Vlogger Beau Potman was woensdag 6 april toeschouwer bij de EK-kwalificatiewedstrijd tussen de OranjeLeeuwinnen en Noord-Ierland in het Philips Stadion voor. De vlogger liep tijdens de interland mee met de Jonge Leeuwen. Ze legde haar belevenissen vast met haar camera.

Onder 17 verslaat ook Spanje en bereikt kwartfinales EK
Oranje onder 17 heeft de uitstekende opening op het EK een passend vervolg gegeven. Na de 0-3 overwinning op Duitsland volgde dinsdag een al even uitstekende 2-0 overwinning op Spanje. Het team van KNVB-coach Kees van Wonderen is daardoor na twee duels al zeker van een plaats in de kwartfinales.