donderdag 24 mei 2018

Opening diverse invoertariefcontingenten in de zuivelsector juni 2018

Nieuwsbericht 18.039 - Van 1 tot en met 11 juni 2018 uiterlijk om 13.00 uur, kunt u voor diverse invoerregelingen in de zuivelsector invoercertificatenaanvragen voor de periode van 1 juli tot en met 31 d

Octrooiblog: Vissen naar interessante octrooien
Met het mooie weer zitten ze weer langs het water: sportvissers. Jaarlijks zijn vishengelattributen goed voor ruim 1.000 octrooipublicaties.

Opening (digitale) inschrijving pluimveesector
Nieuwsbericht 18.038 - Van 1 tot en met 7 juni 2018, uiterlijk om 13.00 uur, opent de inschrijving voor enkele invoerregelingen in de pluimveesector.

Lancering marktstudie gezondheidssector Texas
Bent u actief in de gezondheidssector en benieuwd naar de zakelijke kansen in Texas? Op donderdag 7 juni 2018 hoort u de 10 belangrijkste redenen waarom Texas voor de Nederlandse Lifescience en Health-sector (LSH) van belang is. De Task Force Health Care (TFHC) en het Netherlands Business Support...

Toewijzing en schorsing contingent suiker India
Nieuwsbericht 18.040 - In de eerste 7 dagen van mei kon u invoercertificaten aanvragen voor diverse contingenten in de sector suiker. De Europese Commissie heeft de toewijzingen bekendgemaakt.