woensdag 30 mei 2018

Staatsbezoek aan Litouwen

Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander en Hare Majesteit Koningin Máxima brengen op woensdagavond 13 juni en op vrijdag 15 juni 2018  op uitnodiging van president Dalia Grybauskaitė een staatsbezoek aan de Republiek Litouwen. Zij worden bij hun bezoek vergezeld door minister Stef Blok van Buitenlandse Zaken.

Vacature Senior Beleidsmedewerker Publieke Diplomatie en Culturele Zaken
De Nederlandse ambassade in Jakarta is op zoek naar een Senior Beleidsmedewerker PCZ. U kunt uw interesse in deze functie kenbaar maken door uw CV en motivatie te sturen aan jak-pcz@minbuza.nl .De reactietermijn voor deze functie loopt donderdag 31 mei 2018 af. Klik hier voor de functieomschrijving.

Office is closed on 1st June 2018
Our office is closed on 01 June 2018. We apologize for any inconvenience this situation may have caused.

Café com Política: Politieke waarden in de EU en Brazilië
"Wat zijn de politieke waarden die een democratie onderbouwen en hoe kunnen we deze waarborgen?" Dit was één van de vragen aan de grondslag van het debat 'Politieke waarden in de EU en Brazilië" dat plaatsvond tijdens de 'Semana da Europa' (Europese Week) in Brasília bij Café Daniel Briand.

North African Business Dialogue (NABD)
Bent u een Nederlandse ondernemer met interesse in zakendoen met de regio Noord-Afrika (Marokko, Algerije, Egypte, Libië en Tunesië)? Wilt u meer weten over de marktkansen in Noord Afrika op het gebied van energie, landbouw, transport&logistiek en (hergebruik van) water? Wilt u uw netwerk verbreden en spreken met ondernemers met lokale ervaring en vertegenwoordigers van de (Nederlandse) ambassades? Kom dan naar de North African Business Dialogue (NAPD) op 28 juni, georganiseerd door het...