vrijdag 8 juni 2018

Ambassade gesloten

Op woensdag 6 juni, de nationale dag van Zweden, zal de ambassade gesloten zijn. Het contact centrum kan bereikt worden via 0046 8 5569 3300.

Aanpassing telefoontijden afdeling Sociale Zaken
per 1 juni is de afdeling Sociale Zaken van de Nederlandse Ambassade te Madrid niet langer op vrijdag telefonisch bereikbaar. U kunt ons nog steeds bellen van maandag tot en met donderdag tussen 09:30 en 13:30 op hetzelfde nummer. We zijn ook altijd per email te bereiken op mad-sz@minbuza.nl en per fax: 91 353 7565. Tel: 91 353 7500 optie 2 Sociale Zaken.

Netherlands Mission in the United Arab Emirates closed on Thursday 14 June 2018
On the occasion of Eid Al Fitr, the Embassy in Abu Dhabi and the Consulate-General in Dubai will be closed on Thursday 14 June 2018.

Vacancy Senior Policy Advisor Agriculture
VACANCY ANNOUNCEMENT: The Embassy of the Kingdom of the Netherlands in Riyadh holds a vacancy for a senior policy advisor in agriculture.

New DHI tender for demonstration projects, feasibility studies and investment preparation studies
On the 9th of August 2018 a new tender will be open in which companies can submit their application. A mandatory Quickscan must be completed prior to the application, on which advice is given. The closing date of this tender is 21 September at 3 pm (Dutch time).