dinsdag 12 juni 2018

Argentinie: Prettige feestdagen!

Prettige feestdagen!

De Kamer van Koophandel wenst al haar leden en bezoekers van de website zeer fijne feestdagen en een voorspoedig en gezond 2014 toe. Wij hopen u in het nieuwe jaar de beste service te kunnen blijven bieden en samen te werken met veel entiteiten.   Het team van de Kamer

The post Prettige feestdagen! appeared first on CCAH.

Global recovery brings budding growth to the Netherlands

In late December, FD Outlook – the quarterly business magazine from Dutch newspaper, Het Financieele Dagblad featured a two-page ING advertorial. Group Chief Economist, Mark Cliffe, Head of Commercial Banking Netherlands, Annerie Vreugdenhil and Global Head of Network, Diederik van Wassenaer bring ING's Outlook 2014 for the Dutch corporate and SME market. This is consistent […]

The post Global recovery brings budding growth to the Netherlands appeared first on CCAH.

Vacatures NIBA

Het Nederlands Instituut Buenos Aires (NIBA) is op zoek naar een stagiair en een vrijwilliger. Wellicht een interessante uitdaging om een jonge stichting te helpen die zich richt op het promoten van Nederlandse cultuur in Argentinië en kennisuitwisseling tussen beide landen. Geïnteresseerden kunnen hier de vacatures bekijken. Je kunt direct contact opnemen met het NIBA.

The post Vacatures NIBA appeared first on CCAH.

Holland Business Bulletin maart 2014

In maart is er weer een Holland Business Bulletin verstuurd aan alle leden van en geïnteresseerden in de Kamer van Koophandel. Wij wensen u veel leesplezier toe (de berichten zijn in het Spaans)! HBB marzo 2014

The post Holland Business Bulletin maart 2014 appeared first on CCAH.

Daarnaast willen wij ook graag onze gewaardeerd lid André Das bedankt voor al zijn inspanningen tijdens de WK, zodat de Nederlandse gemeenschap samen in Van Koning alle wedstrijden van Nederlanden konden zijn.

The post De Kamer feliciteert de Nederlandse en Argentijnse selectie met hun uitmuntende prestaties op de WK appeared first on CCAH.

Vliegramp Oekraïne

Nederland is diep geschokt door de verschrikkelijke ramp met vlucht MH17. Wij treuren om iedereen aan boord, waar zij ook vandaan kwamen. Wij leven mee met al hun dierbaren, vrienden, collega's en bekenden.

The post Vliegramp Oekraïne appeared first on CCAH.

Holland Business Bulletin juli 2014

Wij nodigen alle geinteresseerden uit om onze nieuwe editie van de nieuwsbrief te lezen met artikelen over de Kamer en haar leden.

The post Holland Business Bulletin juli 2014 appeared first on CCAH.

Interview Pepijn Verhey (Agrivalue) FD

Ons gewaardeerde lid van de Kamer Pepijn Verhey (Agrivalue) is geïnterviewd door het Financieele Dagblad (FD), lees artikel hier.

The post Interview Pepijn Verhey (Agrivalue) FD appeared first on CCAH.

Tijdelijke verhuizing Kamer

Vanwege de aankomende verbouwing van de Ambassade, is met ingang van vandaag de Kamer tijdelijk gehuisvest op het kantoor van Deense Kamer. Het openingstijden voor het publiek zijn ook gewijzigd, wij zijn open op dinsdag, woensdag en donderdag van 9 tot 17 en telefonisch bereikbaar op die dagen op het nummer 5252-0839. De gehele werkweek […]

The post Tijdelijke verhuizing Kamer appeared first on CCAH.