dinsdag 26 juni 2018

België: Vaar mee met NedCafé

NedCafé Boottocht en borrels 2018

Vaar je weer met ons mee?

Ook dit jaar nodigen we je uit om samen met ons uit te waaien op de mooie wateren die ons Brussel rijk is. Deze zomerse boottocht vindt plaats op dinsdag 10 juli

We vertrekken dit jaar niet vanaf de Akenkaai zoals eerdere jaren, maar aan de overkant van het water (Avenue du Port, tegenover de KBC Bank: https://goo.gl/maps/f6wUUoP5obH2) - stipt om 19:30!

Voor €10 (graag ter plekke contant betalen) vaar je met ons mee en krijg je van ons een welkomstdrankje. Mis je de boot? Dan borrelen we vanaf 22 uur na in Café Merlo. Vaar je mee? Stuur ons dan een kort e-mailtje (contact@nedcafe. be) ter bevestiging.

Vanavond borreltijd!

Vergeet ook niet dat we vanavond een reguliere borrel hebben in Café Merlo; het belooft een mooie zonnige dag te worden! Ook zullen vanaf 20:00 de wedstrijden IJsland - Kroatië en Nigeria - Argentinië uitgezonden worden bij Café Merlo.

Brusselse Prinsjesdagborrel: Save the date!

Inmiddels is het een ware traditie geworden in Brussel; op de derde dinsdag van september, samen met de politieke partijen, zullen we gezamenlijk het Nederlandse politieke jaar openen en de Troonrede bespreken onder het genot van een hapje en een drankje. Dit jaar zullen de festiviteiten plaatsvinden in hotel Radisson Red (Rue d'Idalie 35) op steenworp afstand van het Europees parlement. Meer informatie volgt spoedig. Tot dinsdag 18 september!

Can't beat us? Join us!

NedCafé is altijd op zoek naar enthousiastelingen die het bestuur komen versterken, heb je zin om samen met ons leuke borrels en events (zoals pub quizzen en boottochten) te organiseren? Laat het weten en spreek ons aan tijdens een van de borrels/ events.

Graag tot op de boot en/of tot vanavond!

Met hartelijke groet,
Het NedCafé bestuur