dinsdag 12 juni 2018

Duitsland: Oranjefeest in Karlsruhe

Oranjefeest in Karlsruhe
Op zondag 22 april viert de NeVlaC zoals elk jaar het Oranjefeest. Ook dit jaar vieren wij het feest op het terrein van de Hort in Knielingen. Kom gezellig met zijn allen naar het Oranjefeest! Wat? Het Oranjefeest – trek oranje kleren

Taalquiz 2018 – wie wordt dit jaar winnaar?
Op vrijdag 13 april organiseert de NeVlaC weer de Taalquiz. Wie durft de uitdaging aan?  Teams spelen tegen elkaar. Na een kort dictee (dit om toch een beetje de kennis van het Nederlands te testen!) worden taalspelletjes gespeeld, waarbij het om snelheid, concentratie

Een geslaagd Oranjefeest
Vandaag vond het Oranjefeest ter gelegenheid van Koningsdag in de Hort in Knielingen plaats. Er werden fietsen en steppen versierd, het Wilhelmus gezongen, een Oranjebitter gedronken, gezellig gekletst, gespeeld, het Koningsdaglied gezongen, worstjes gegeten… Een heerlijke middag! Dankjewel aan Susanna, Maarten,

Niederländischer Stammtisch