woensdag 20 juni 2018

Equality Parade 2018

Ambassadeur Ron van Dartel, was één van de 52 ondertekenaars van de open brief ter gelegenheid van de 'Equality Parade 2018' die op zaterdag 9 juni in Warschau plaatsvond. De ondertekenaars van de brief spraken hun steun uit voor de 'inspanningen om publiek bewustzijn te creëren voor de uitdagingen die de lhbti-gemeenschap (lesbische vrouwen, homoseksuele mannen, biseksuelen, transgender- en intersekse personen) en vergelijkbare gemeenschappen in Polen ervaren.' De ondertekenaars herbevestigden...

Netherlands Mission in the United Arab Emirates closed on Sunday 17 June 2018
On the occasion of Eid Al Fitr, the Embassy in Abu Dhabi and the Consulate-General in Dubai will be closed on Sunday 17 June 2018. Eid Mubarak!

Nederland aanwezig bij DRC Mining Week om actoren bewust te maken van verantwoordelijk gebruik van mineralen
De Nederlandse ambassade zal van 13 t/m 15 juni deelnemen aan DRC Mining Week wat plaats zal vinden in Lubumbashi. Dit evenement is het grootste mijnbouw- en industriële platform in de DRC en brengt meer dan 3.300 internationale professionals en lokale belanghebbenden uit meer dan 50 landen samen om investeringsmogelijkheden te verkennen.

Ambassade Accra is gesloten op 15 Juni 2018

Tender procedure starts for Dutch Pavilion Dubai Expo 2020
The EU tender procedure for the Dutch Pavilion at the World Expo 2020 Dubai has officially started. The tender document was published on Tenderned on 15 June 2018. In it, commercial parties are asked to submit proposals for the pavilion, from the interior experience to the external décor. All the features must of course form a unified whole. Proposals should cover the design, construction, maintenance and dismantling of the pavilion. Innovation and sustainability are key principles.