donderdag 28 juni 2018

Koningin Máxima houdt via ‘live-verbinding’ toespraak bij conferentie University of Cambridge Judge Business School

Koningin Máxima houdt via 'live-verbinding' toespraak bij conferentie University of Cambridge Judge Business School
Hare Majesteit Koningin Máxima was voornemens om vrijdagochtend 29 juni in haar hoedanigheid van speciale pleitbezorger van de VN secretaris-generaal voor inclusieve financiering voor ontwikkeling een toespraak te houden bij het Cambridge Centre for Alternative Finance (CGAF) van de 'University of Cambridge Judge Business School' (zie RVD-bericht nr. 155). Het thema van de jaarlijkse conferentie van CGAF is 'Reimagining Alternative Finance: Global Perspectives, Local Insights'. Vanwege agendatechnische redenen kan Koningin Máxima helaas de conferentie niet bijwonen. Zij zal haar toespraak via een 'live-verbinding' uitspreken.

Koning bij Award diner Volvo Ocean Race
Zijne Majesteit de Koning is zaterdagavond 30 juni 2018 aanwezig bij het Award diner in het World Forum in Den Haag. Met het diner wordt de Volvo Ocean Race 2017-18 afgesloten. Onderdeel van de ceremonie is de huldiging van de winnaars door Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Carl Philip van Zweden. Ook Zijne Majesteit Koning Juan Carlos van Spanje is aanwezig.