zondag 10 juni 2018

NVT Nieuws 37: Koffieochtend, BALV

Layout niet goed? Klik hier om deze nieuwsbrief in uw reguliere webbrowser te bekijken.

NIEUWSBRIEF NR: 37DATUM: 10 juni 2018

We zoeken nog een nieuwe evenementencoördinator en vice-voorzitter. Meer informatie bij onze secretaris.

NVT Koffieochtend

NVT-Koffieochtend

Woensdag 13 juni 2018 bent u welkom bij de NVT-ochtend met koffie en gebak in de residentie van de Nederlandse ambassa­deur, Kees Rade. De ambassadeur wordt aan u voorgesteld door middel van een kort interview, waarbij ruim gelegenheid is tot het stellen van vragen. Lees ter voorbereiding het interview verschenen in "De Tegel", te zien op de NVT website.

Deelname is gratis, na aanmelding uiterlijk de maandag ervoor (morgen!) via
koffie@nvtbangkok.org.

Er is geen gelegenheid tot parkeren op het terrein. Bezoekers dienen een identiteits­bewijs te kunnen tonen.

Details:NVT Koffieochtend
Tijd:2018-06-13 10:00-12:00
Plaats:Residentie ambassadeur
Adres:106 Wireless Road
BTS:Phloen Chit, uitgang 5

BALV

De leden keurden op de BALV van 7 juni de begroting 2018-2019 goed, dus het bestuur kan weer verder met plannen van leuke dingen in het nieuwe seizoen.

Dat zou nog makkelijker gaan met 2 nieuwe bestuursleden: evenementencoördinator en vice-voorzitter. Aanmelden of vragen bij onze secretaris.

Nog 15 weken

De NVT publiceert haar activiteiten ook op de Website, Facebook en YouTube.

Mede mogelijk gemaakt door onze sponsors:

PlatinaGold
B-QuikMazarsKIS
ZilverBrons
Spirit Cinevideo ThailandAA Insurance Europcar Vischu.com

Dit is een nieuwsbrief van de Nederlandse Vereniging Thailand. U ontvangt deze nieuwsbrief omdat u wel eens contact heeft gehad met de NVT. Deze wordt telkens aan leden, maar soms ook aan een wijdere kring verstuurd. Als u geen prijs stelt op volgende edities, stuur dan een lege e-mail via deze knop, of antwoord op deze mail met als boodschap "Stop Nieuwsbrief NVT".