maandag 25 juni 2018

NVT Nieuws 38: Haring, Autorace

Layout niet goed? Klik hier om deze nieuwsbrief in uw reguliere webbrowser te bekijken.

NIEUWSBRIEF NR: 38DATUM: 25 juni 2018

Wie, o wie van de Nederlanders in Thailand kan ons helpen de evenementen te coördineren. Voor meer inlichtingen neem contact op via onze secretaris.

patrijspoort13

Haring happen

Speciale editie van de NVT maandborrel met Hollandse Nieuwe. Noteer alvast in uw agenda. Voor leden is de eerste haring gratis. Voor niet-leden of een tweede haring slechts 105 baht.

haring

Betreft:NVT Borrel
  Tijd:2018-07-05 19:00-22:00
  Plaats:Hotel Mermaid
  Adres:6 Sukhumvit Soi 29
  BTS:Asok, Phrom Phong
  MRT:Sukhumvit

Excursie Autorace

Onze platina sponsor B-Quik wil ons ook dit jaar weer helpen om de autorace Thai Super Series in Buriram te bezoeken. Het betreft 3 dagen, 2 overnachtingen, vertrek Bangkok 26 oktober, terugkeer 28 oktober. Kosten voor overnachting en gezamenlijk vervoer worden tijdig bekend gemaakt. Hebt u belangstelling, geef dit alvast nu door om tijdig kamers te reserveren. Graag via de secretaris.

circuit

koffie-gebak

Op de afgelopen koffieochtend maakten we onder genot van de traditionele appeltaart kennis met de nieuwe Nederlandse ambassadeur, Kees Rade en zijn vrouw Katharina Cornaro.

koffie-rade-groep

koffie-rade

De NVT publiceert haar activiteiten ook op de Website, Facebook en YouTube.

Mede mogelijk gemaakt door onze sponsors:

PlatinaGold
B-QuikMazarsKIS
ZilverBrons
Spirit Cinevideo ThailandAA Insurance Europcar Vischu.com

Dit is een nieuwsbrief van de Nederlandse Vereniging Thailand. U ontvangt deze nieuwsbrief omdat u wel eens contact heeft gehad met de NVT. Deze wordt telkens aan leden, maar soms ook aan een wijdere kring verstuurd. Als u geen prijs stelt op volgende edities, stuur dan een lege e-mail via deze knop, of antwoord op deze mail met als boodschap "Stop Nieuwsbrief NVT".