zondag 3 juni 2018

Ons Oranje! Aftermovie Slowakije - Nederland

Aftermovie Slowakije - Nederland
Het Nederlands elftal speelde donderdag gelijk tegen Slowakije. Na de vroege achterstand ging Oranje op jacht naar de gelijkmaker. Quincy Promes vond uiteindelijk de ruimte voor een schot en zette de 1-1 eindstand op het scorebord.

Aftremovie Slowakije - Nederland

Blog Art Langeler: De geslaagde oefentrip naar Zuid-Amerika
De wedstrijd tegen Bolivia was er een van twee verschillende speelstijlen tegenover elkaar. Nederland had het initiatief, Bolivia loerde op de tegenstoot. Opvallend dat dit land niet bezig is met spelen tussen de linies, middels opbouwspel van achteruit komen tot een aanval etcetera, maar eigenlijk alleen gokt op individuele klasse. En dat hadden ze wel!

Argentinië bezorgt CP-team nieuwe nederlaag
Het CP-team heeft zaterdag het eerste duel in het tweeluik met Argentinië met 1-2 verloren. De ploeg van Max Raeven was niet minder dan de opponent, maar werd afgetroefd op efficiëntie. Jeroen Saedt maakte vanaf de stip de enige Nederlandse treffer.

Voorlopige selecties Vrouwen onder 19 en Vrouwen onder 20 bekend
Deze zomer spelen Vrouwen onder 19 én Vrouwen onder 20 een eindtoernooi. Waar Onder 19 in juli het EK afwerkt, is Onder 20 een maand later in augustus actief op het WK in Frankrijk. Het is voor het eerst in de historie dat een Nederlands vrouwenjeugdteam actief zal zijn op het WK.