maandag 4 juni 2018

Ons Oranje! Aftermovie Slowakije - Nederland

Aftermovie Slowakije - Nederland
Het Nederlands elftal speelde donderdag gelijk tegen Slowakije. Na de vroege achterstand ging Oranje op jacht naar de gelijkmaker. Quincy Promes vond uiteindelijk de ruimte voor een schot en zette de 1-1 eindstand op het scorebord. Kijk de wedstrijd op een bijzondere manier terug met de aftermovie. Alle fans, bedankt voor de support!     De aftermovie van Slowakije - Nederland.

Nu live: Persconferentie vooruitblik Italië - Nederland
Tijdens een persconferentie blikken bondscoach Ronald Koeman en middenvelder Marten de Roon vooruit naar de oefeninterland Italië - Nederland. Het duel staat maandag 4 juni om 20.45 uur op het programma, in het Allianz Stadium te Turijn. Bekijk vanaf 17.30 uur de persconferentie hier live.

Ruud Vormer in de basis tegen Italië
Na zijn debuut als invaller afgelopen donderdag, start Ruud Vormer tegen Italië voor de eerste keer in de basis van het Nederlands elftal. Hij staat op het middenveld naast Marten de Roon en Georginio Wijnaldum. Zoals Koeman al voor de wedstrijd tegen Slowakije aankondigde, krijgt Jasper Cillessen nu de kans onder de lat. Achterin starten Hateboer en Vilhena aan de zijkanten en keert Virgil van Dijk terug, als captain, in het hart van de defensie. Voorin staat Ryan Babel dit keer naast Memphis Depay, in plaats van Quincy Promes - de doelpuntenmaker van afgelopen donderdag tegen Slowakije. De wedstrijd tegen Italië begint om 20.45 uur en is live te zien op Veronica en FOX Sports. Opstelling Nederland: Cillessen; Hateboer, De Ligt, Van Dijk, Blind, Vilhena; Vormer, De Roon, Wijnaldum; Babel, Memphis.