woensdag 20 juni 2018

Ons Oranje! Staf nationale jeugdteams mannen bekend

Staf nationale jeugdteams mannen bekend
Nadat enkele weken geleden Erwin van de Looi werd gepresenteerd als trainer/coach van Jong Oranje, zijn nu ook alle andere vacatures bij de nationale jeugdelftallen voor mannen ingevuld. Bert Konterman is de nieuwe coach van Onder 20, Maarten Stekelenburg blijft aan als coach van Onder 19, terwijl Peter van der Veen de nieuwe coach van Onder 17 wordt.

Van der Gragt en Van Lunteren starten; 150e interland voor Spitse
Stefanie van der Gragt en Desiree van Lunteren starten tegen Slowakije in de basis van de OranjeLeeuwinnen. Afgelopen vrijdag zaten beide speelsters nog op de bank.

Lieke Martens schiet OranjeLeeuwinnen in extremis naar winst
Heel lang leken de OranjeLeeuwinnen kostbare punten te verspelen tegen Slowakije. Maar in blessuretijd stond Lieke Martens op en schoot ze Oranje naar een hele belangrijke 1-0 overwinning.

Speelsters onder 15 speelt gelijk tegen VS
Het Nederlands elftal voor speelsters onder 15 heeft revanche genomen na de 2-1 nederlaag van zondag tegen Verenigde Staten. Dinsdag eindigde het tweede duel in een 2-2 gelijkspel. Op het veld van sc Woerden scoorden de Amerikanen pas enkele seconden voor tijd de gelijkmaker.

Opnieuw kruisbandblessure voor Tessel Middag
Tessel Middag heeft tijdens de training van zondag 10 juni een knieblessure opgelopen. Onderzoek heeft aangetoond dat ze weer de kruisband van haar linkerknie heeft gescheurd. De middenvelder zal opnieuw worden geopereerd.