vrijdag 20 juli 2018

Nordic Organic & Natural Matchmaking

Als onderdeel van de beurzen Nordic Organic Food Fair en Natural Products Scandinavia, verwelkomt Enterprise Europe Network u om deel te nemen aan het matchmakingevenement, dat plaatsvindt op 14 en 15 november 2018 in Malmö, Zweden.

Technisch probleem in productieproces reisdocumenten
In de periode van april tot en met juni 2018 is bij de productie van circa 5000 reisdocumenten een technisch probleem in de echtheidskenmerken vastgesteld.

Nederlandse watergezant bezoekt Cuba
Watergezant van de Nederlandse overheid Henk Ovink zal van 19 tot 20 juli in Havana zijn om kennis uit te wisselen met Cubaanse autoriteiten over kustbescherming en watermanagement. Henk Ovink reist de hele wereld over om bewustwording te creëren over water in relatie tot de grote kwesties van deze tijd, zoals klimaatverandering. Zijn doel is onder anderen het bewerkstelligen van internationale samenwerking tussen kennisinstituten, overheden, de privésector en NGOs. Tegelijkertijd is een...

Zeehelden of piraten? Nederland en Cuba gaan geschiedenis opduiken
Ze liggen al eeuwen in Cubaanse wateren: Nederlandse scheepswrakken gezonken voor de kust van Cuba. Dit gedeelde cultureel erfgoed wordt binnenkort onderzocht door Nederland en Cuba.

Nederlands paspoort in Ecuador aanvragen?
Op dinsdag 7 augustus 2018 en donderdag 9 augustus 2018 zal een medewerker van de Nederlandse ambassade in Lima een bezoek aan Quito en Guayaquil brengen, waardoor opnieuw de mogelijkheid wordt geboden om Nederlandse paspoortaanvragen in te nemen. Deadline voor aanmelding: maandag 30 juli 2018